Torsdag herregud!

Tiden går så fort och nu är det torsdag! Jag vill bara börja med att be om ursäkt över den dåliga uppdateringen igen. Jag ser att jag får mer och mer läsare och då förväntas det väl att jag ska uppdatera mer? I alla fall så ska jag skärpa mig!! Lovar faktiskt!!

Idag ska jag till min älskade arbetsförmedling på möte. Jag kommer nog få en utskällning då jag inte skaffat praktikplats åt mig själv. De får kalla mig lat jag bryr mig inte. Jag tänker banne mig inte gå till ett ställe och fråga om jag får jobba där, få ett nej och sedan komma tillbaka och be om att få praktisera där och få ännu ett nej? Ska man verkligen behöva skämma ut sig så? Och jag vill verkligen inte praktisera kvällar och helger då jag ändå inte kommer få något ob tillägg. Jag får liksom 2600kr i månaden och då ska jag köra till och från arbetsplatsen och det kostar bensinpengar? Det blir ju ca 1200kr till bara det? Då blir det 1400kr över och jag tänker INTE jobba kvällar och helger för 1400kr i månaden va fan liksom? Har jag inte rätt?

Jaha så nu ska jag göra mig i ordning för mötet och håll tummarna på att de är på gott humör idag. Skriver sen hur det gick.

Ciao // J0ssaN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0