Söndagskväll!

Sitter och äter korvstroganoff med ris och fetaost vilket är mycket gott!
Idag har jag varit rökfri i 3 veckor, det går faktiskt hyffsat men det är ju klart att jag känner suget när jag ser ALLA mina vänner röka hela tiden. Ja alla mina vänner röker, precis alla och det är jobbigt. Men när alla har rökt har jag inte ens tagit ett enda bloss!!

Var ute och gick förut med min sambo. Det var mysigt och det är ju det enda jag får göra i träningsväg tills den 1a juni... Saknade gymmet idag.. Vill träna och känna efter ett pass hur duktig man varit men nej nej..

Jaja nu ska jag kolla på tv och äta klart.

// J0ssaN

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken roligt header du har :)

2010-03-08 @ 08:52:56
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0