Sjuk eller krasslig..

Känner mig ganska dålig idag. Jag tror jag håller på att bli sjuk vilket är ju tråkigt. Jag ska nog ta det lugnt idag. Igår drack jag som jag skrev innan, lite alkohol och var hemma. Min sambo, hans kompis och hans kompis kusin var här också så vi drack lite och hade det trevligt. Sedan drog de in till stan och då stannade jag hemma eftersom jag inte kände mig kry. Hoppas jag blir bättre snart..
Klarade av att sova på sidan en stund, riktigt skönt då jag fått sova på rygg i evigheter känns det som.
Snart ska jag hem till mamma och äta mat, haha jag kan ju inte göra det själv? Men mammas mat är god och det är alltid roligt att träffa henne. Jag har ju världens bästa mamma!

// J0ssaN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0