Jag vill ha vår!

Längtar tills man kan gå utan jacka och vinterskor. Vill ha på mig tunna kläder och känna en varm sol. Snart är det väl vår men så länge snön är kvar kan jag inte riktigt njuta av solen som vi har fått här på sista tiden.

Jag ska äta frukost nu hade jag tänkt. Har varit vaken sedan 06.15 och är lite seg. Idag ska jag inte göra så mycket. Kolla jobb och beklaga mig över att jag inte har erfarenhet nog att söka de som verkar bra? Jag MÅSTE hitta en praktik plats innan torsdag annars får min handläggare spel på mig. Jag gillar henne inte, hoppas hon har märkt det -.-

Jaha en vanlig tråkig tisdag som jag helst skulle vilja sova bort. Inte behöva tänka på hur meningslöst mitt sk liv är nu när jag inte har någon sysselsättning..

// J0ssaN

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill oxå ha vår och sommar me för den delen. Men det kommer nog snart :D



Btw så har jag slutat skolan så du vet ;D

2010-03-09 @ 21:25:28
URL: http://yenniiferl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0