Godmorgon alla morgonpigga människor!

Ja jag har ju varit vaken en tid nu så jag börjar piggna till lite. Igår Hände det inte så mycket därav att jag inte skrev mer än ett inlägg. Jag satt mest hemma och latade mig. Ingen promenad blev det heller för att Marcus inte kom hem förrän sent och det går ju inte att ut o gå långpromenad i mörkret? Men idag skulle han komma hem dirrekt efter jobbet så idag blir det nog en långpromenad. =) Får hoppas på det i alla fall.

Igår började jag skriva på en bok. Jag älskar ju att skriva så jag hoppas att denna boken ska bli färdig snart. Jag har ju börjat skriva på många böcker men aldrig avslutat dem. den handlar dels om mitt liv och dels om livet i en stad för en singeltjej. Vilket passar ju inte in på mig då jag är en upptagen tjej som bor mitt ute i skogen haha.

Nej nu har jag inte mer att skriva. Hörs senaaareee =)

// J0ssaN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0