Fredag och lite uppdatering ifrån de missade dagarna!

Hejsan alla trogna stackars läsare som fortfarande tittar in. Här kommer en lång uppdatering. Som ni kanske inte vet fick jag för mig att banta och började räkna kalorier som bara den. Jag gick ner 2.1kg på 3 dagar men kände mig svag. Så igår åt jag som vanligt för att inte bli helt snurrig.
                
Jag drack bland annant Naturdietsshake som smakade väldigt äckligt och jag hade kväljningar hela tiden. Jag kämpade med denna i en evighet.

               
Jag har även börjat träna lite smått. Vågar ju inte gå ut allt för hårt i början. Så jag kör ca 20 minuter om dagen på min crosstrainer hemma. Den är inte samma modell som denna utan en mycket äldre så ni vet =)
             
                                      

Igår solade jag solarium. Det var ju ett tag sedan och jag börjar bli vit så jag va tvungen! Jag täckte för ärren. Jag tror det blev lite skillnad i alla fall. Ska nog sola mer snart.

              

Kesha blev ju väldigt känd i Svergie helt plötsligt. Tic toc fanns snart på allas läppar och man tycker om texten. Kesha säger att hon alltid vetat om att hon skulle bli nummer ett för alla. Hon säger att hennes röst är som om gud får orgasm. Jag tycker att hon börjar bli lite för självgod och borde ta ner fötterna på jorden. räkna inte med att alla ska gilla dig om du kaxar för mycket Kesha.
               

Sedan en tja, lite dålig bild tagen med camen. Jag måste väl ha en bil på mig också antar ja =) jag ler ju i alla fall. Om det är bra eller dåligt att ja gör de vette tusan.

Det var allt just nu! Ha de så bra så länge! =) 

// J0ssaN
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0