Fika och snackis med Bellissima idag!

Blev en fika med Bella idag. Tyckte det var väldigt mysigt att sitta och äta lite gott och snacka om lite saker.

På arbetsförmedlingen gick det väl bra. Eller bra och bra.. Jag tycker inte om henne alls. Hon sa att jag hade två veckor till på mig att fixa praktikplats... som om det skulle bli bättre? Jag kommer fan inte hitta en praktikplats bara för att jag får två veckor till på mig? Usch usch säger ja bara. Och hon tyckte att jag skulle praktisera hos en elektriker? Ja jag hade ju tänkt plugga vidare till det men jag vill inte praktisera som det ändå?

Jaha nu ska jag nog spela lite cs! Hörs senare!

// J0ssaN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0